Friday, May 24, 2013

FARMEC - CREMA DE MAINI CU MIERE SI GALBENELE

Crema de maini este un produs pe care il vei gasi totdeauna in casa mea,insa pentru o perioada scurta de timp a lipsit din pacate :(
Acum a venit timpul pentru una noua,si cum prefer tot timpul produsele care contin miere,noua crema trebuia sa fie cu siguranta una de miere,insa de data aceasta am zis sa o combin cu galbenele pentru simplu fapt ca procesul de curatenie a dulapurilor cu haine tocmai sa incheiat,bagajele sunt aproape gata,si am avut cateva mici accidente cu coturile usilor jupindu-mi pielea de prin unele locuri ale mainilor.
Se stie despre galbenele ca vindeca petele,cicatricele si hidrateaza pielea,iar acesta cred ca este produsul perfect pentru mainile mele in acest moment!
Crema de maini cu Miere si Galbenele de la Farmec Natural
Acesta ar cam fi titlul cremei,insa mierea lipseste cu desavarsire din pacate :(
Calmeaza si catifeleaza pielea in profunzime,hranind si prevenind uscarea mainilor.
Uleiul si extractul de galbenele au actiune puternic cicatrizanta,hidratanta si regeneranta a pielii.
Utilizare:A se folosi de mai multe ori pe zi. 
Personal nu cred ca pot folosi aceasta crema de mai multe ori pe zi,in special atunci cand muncesc :-| 
Este destul de grasa,se topeste in totalitate destul de lent,si intra in piele cam greu :).
Miros: Are un parfum putin concentrat de galbenele,pentru mine cel putin imi provoaca putina durere de cap :))
Fara Parabeni/Parfum hipoalergenic.
O puteti cumpara de AICI la doar 7.02 lei

6 comments:

  1. Can I publish your post to my wordpress weblog? I'll add a one way link to your forum. That’s one actually nice post.

    Feel free to surf to my webpage; trying to conceive tips

    ReplyDelete
  2. Eu tocmai am cumparat-o pe cea cu aloe vera si terminat-o pe cea cu ulei de argan(review aici http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/05/farmec-natural-hand-and-nail-cream.html)

    ReplyDelete
  3. Si pe mine m-a deranjat putin mirosul la ea. :)

    ReplyDelete
  4. Buna Ana. Multumim pentru review. Denumirea noului produs este Crema de maini cu Galbenele. Noul produs nu contine miere, are la baza extract de Galbenele.
    A existat intr-adevar o crema de maini cu miere si galbenele in gama Farmec, insa acel produs a fost inlocuit cu Crema de maini cu Galbenele din gama Farmec Natural.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...